Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2019 19:43 - И другти колеги са писали за салона за еротични масажи
Автор: otvratitelnost Категория: Изкуство   
Прочетен: 255 Коментари: 0 Гласове:
1



 06.11 16:54 - И АЗ СЪМ ПОТЪРПЕВША ОТ САЙТА "ОТКРОВЕНИЯ" И РЕВНИВАТА МАЯ ТАМ, ЗАТОВА МИ ДОПАДНА ТОЗИ ПОСТ- автор: jupel категория: Поезия   image
прочетен: 35 коментари: 4 гласове:  1
последна промяна: 06.11 16:56
 
Та аз там не си платих, стара съм да обслужвам някой си...пък и Мая - главен модератор  има стари спомени от мене-приятелят и преди години ме харесваше,имам обемно творчество и т н  И  МЕ ИЗТРИХА ЗА КЕФА НА ПЛЕВЕНЧАНКИ , КАТО РАЙНА  и не само.

16:36 - В салона за еротични масажи "Откровения" някои са първа категория, други - втора. Автор: nimfodor Категория: Изкуство   image
Прочетен: 1 Коментари: 0 Гласове: 0
Име: Теао Немия
image
 В първия си постинг обясних накратко защо онова нещо " Откровения", което се представя като сайт за лично творчество, е всъщност салон за еротични масажи, в който  триумфират графомани, мегаломани и  компютърни зомбита от всички форми и разцветки, в който пуетеси от мъжки и женски род взаимно се свалят и си разменят джамбурета, а изкуството е превърнато в надуваема кукла от секс шоп.

Но в този салон някои от клиентите са първа класа.
Техните никнеймове са ето така в зелено.

brinne  Следвай  Докато на клиентите втора категория са едни такива невзрачни.

RainaVakova  Следвай Да обясня за какво става дума.
Гениалните админи на тоя салон за еротични масажи са намерили идеален начин да печелят от егоцентризма и нарцисизма на някои от клиентите.
Срещу някакви мижави 30 лв. тези потребители стават ВИП.

Това значи следното.
Никовете в зелено публикуват сами, когато им кефне, а не чакат някакъв редактор.
Могат да кчват на ден не само по една творба, а по 3.
Знаят кой потребител каква оценка им е сложил.
А в един салон за масажи, където изкуството се купува и продава, където клиентите си разменят оценки и хвалби в индустриални количества, най-важно е всички да ти гласуват с петици,ето така.
Това значи, че горепосочената Райна Вакова има цели девет от своите приятелчета, които са й дали максимума 5, кто , разбира се, са си получили същото от нея.

И се чудя защо тук админите не са се сетили да измислят такава екстра.
Да въведат срещу заплащане някакви екстри само за тия, които са си платили.


А.Х.Т.sekirata cekupama

Нямаше как да не ме накарате да редактирам, когато НЕ ВИ ХВАЛЯ !
Резил сте , никакви творци не сте ,ало...заблудените!



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: otvratitelnost
Категория: Други
Прочетен: 28685
Постинги: 18
Коментари: 35
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031